Zmiana czasu naliczeń AdPacków z 15 do 30 minut | FutureAdPro

Firma rozwija się w niesamowitym tempie i związku z ogromną liczbą sprzedawanych pakietów reklamowych, FutureNet postanowił zwiększyć czas na przyznanie naliczeń z 15 na 30 minut.

Ma to na celu usprawnienie procesu naliczania prowizji. Ta zmiana nie wpływa na sumę naliczeń.

CO TO JEST FUTURENET?

 

Komunikat firmy:

„Nasza firma rozwija się w szybkim tempie! Ze względu na ogromny wzrost i dynamiczną sprzedaż Adpacków, zdecydowaliśmy się wydłużyć czas wykonywania obliczeń z 15 do 30 minut, co znacznie poprawi cały proces dla tak dużej społeczności użytkowników. Ta zmiana oczywiście nie wpłynie na łączną sumę naliczeń.”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *